Welkom op de site van
Stichting Boekensteun Heerlen.

Wie zijn wij:

Een tweedehands boekenwinkel die haar inkomsten in zijn geheel schenkt aan goede doelen.

Misschien komt u geregeld in onze winkel en beschikt u over een boekenlegger waarop de site vermeld staat, of bent u hier via zoekwerk terechtgekomen, het maakt niet uit! Leuk u hier te zien. Wij hopen dat u hier de informatie vindt die u zoekt. Als dit niet het geval is, vrees niet om even langs te komen, of op een andere wijze contact op te nemen met ons.

In onze winkel kunt u terecht voor een groot aanbod aan boeken in diverse categorieën, waaronder buitenlandse boeken in de talen Engels, Frans en Duits. Ook als u een tijdschrift zoekt, vindt u wellicht iets van uw gading. Op het gebied van muziek en film hebben wij beslist voor ieder wat wils, want wij beschikken over een grote collectie lp's en singles, alsook cd's en dvd's.

Om diversiteit in lectuur te kunnen blijven garanderen, zijn wij voor ons winkelaanbod afhankelijk van de welwillendheid van onze klanten en bezoekers. Heeft u een overvolle boekenkast, en vindt u het zonde om goede boeken zomaar weg te doen? Heeft u boeken die nog in goede staat zijn maar waarvan u weet dat u ze toch niet meer gaat lezen? U kunt ze met een gerust hart bij ons afgeven. Zij krijgen een mooi plaatsje in onze schappen. Andere lezers zullen er blij mee zijn en bovendien gaat de opbrengst in zijn geheel naar een goed doel. Zo gaat er niets verloren.

Ontwerp door iZi-Design.nl | Laatste keer gewijzigd op: 10 mei 2020 | Privacyverklaring