4 maart 2018

Ons bezoek aan de Kindervallei

In januari ontvingen wij van Thea Coolen – manager van Ronald McDonald Kindervallei in Valkenburg, een van onze sponsordoelen – een uitnodiging om met al onze vrijwilligers een lunch te nuttigen in de Kindervallei. Voorafgaand aan de lunch stond een rondleiding door en om het gebouw op het programma. Het uitje was gepland op 4 maart.

Helaas waren enkele vrijwilligers door de griep geveld en moesten zich derhalve afmelden.

Hoewel een aantal van ons al eerder had deelgenomen aan een rondleiding, was deze toch weer anders en heel bijzonder. Wij bezichtigden diverse algemene vertrekken, waaronder de speelkamer, de snoezelruimte en een bibliotheek. Vervolgens namen wij een kijkje in een slaapvertrek van een van de aangepaste appartementen. De tuin is een groot speelpark voor de kinderen met als laatste nieuwe attractie een rolstoel toegankelijke boomhut in de vorm van een piratenschip, waarvan de deur is beschilderd met een artistieke inktvis. Prachtig gelegen langs de Geul.

Ook de komst van Ruth en Femke, twee kleurrijke keramieke dames, in de patio was nieuw voor ons. Tot slot mochten wij in dit gezellige hofje de naam van onze stichting een plaatsje geven op “de witte muur”.

Onze gesprekken met de vrijwilligers van de Kindervallei lieten ons niet onberoerd. Wij hebben oprecht bewondering voor de vrijwilligers van de Kindervallei en zijn blij dat wij een bijdrage kunnen leveren aan dit dankbare werk.

Enkele foto's geven een indruk van de Kindervallei.

Wij zijn weer open.

Winkel & Openingstijden vanaf 2 juni

Tijdens onze openingstijden kunt u boeken doneren. Inrijden met de auto kan van dinsdag t/m zaterdag tot 12:00 uur via de Stationsstraat.

Ontwerp door iZi-Design.nl | Laatste keer gewijzigd op: 6 augustus 2020 | Privacyverklaring