Van 2006 tot heden.

Mevrouw Marian Prehn nam in 2006 het initiatief om vanuit een garage aan de Eurenderweg de verkoop van tweedehands boeken te starten. De garage is inmiddels uitgegroeid tot een heuse winkel. De opbrengst van de verkoop ging aanvankelijk naar stichting Aap en later naar Ananse Foundation. De laatste jaren werden de opbrengsten aan stichting Kika geschonken.

Op 12 november 2010 kon Peter Winnen, ex wielrenner en een van de ambassadeurs van Kika een cheque van €16.000,- in ontvangst nemen. Met deze donatie bereikten wij in ruim vier en een half jaar tijd voor stichting Kika het mooie bedrag van €100.000,-.

Deze mijlpaal hadden we niet kunnen bereiken zonder de inzet van alle vrijwilligers, de hulp van stichting Wonen Zuid en alle klanten, die het goede doel steunen. Iedereen hartelijk dank hiervoor. In 2010 hebben we gezamenlijk besloten om het aantal goede doelen uit te breiden.

Schenkingen 2019
17 december