17 december 2019

Onze schenkingen in 2019

Dankzij de geweldige inzet van onze vrijwilligers en onze vele boeken-donateurs hebben wij afgelopen jaar weer een mooi bedrag bij elkaar kunnen verzamelen voor onze goede doelen.

Op 17 december jl. zijn wij 's ochtends naar Valkenburg gereisd om de eerste cheque van maar liefst €12.000 aan Thea Coolen van de Ronald McDonald Kindervallei te overhandigen.

Daarna, in onze winkel, konden wij Marcel Bourgonje van het Kankeronderzoekfonds Limburg 's middags ook verrassen met een donatie van €12.000.

En weer later die middag hadden wij ook een cheque klaar liggen van €12.000 voor Armand Winthagen van het Toon Hermans Huis Parkstad.

Zonder de inspanning en passie van onze vrijwilligers en de boeken die wij krijgen aangeboden waren deze donaties aan onze goede doelen niet mogelijk geweest. Daarvoor willen wij iedereen hartelijk bedanken.